Mun keho mun rajat – Opas nuorille selkokielellä

Opas nuorille.

Mitä pitäisi tietää seksiviesteistä?

Opas on selkokielinen.

Mun keho mun rajat oppaan kansikuva.

Tämä opas on sinulle, 13−17-vuotias nuori.

Oppaassa puhumme alastonkuvien jakamisesta. Miten toimit tilanteessa, jos joku levittää sinun alastonkuvaasi somessa? Oppaassa käsittelemme myös seksitekoihin houkuttelua. Annamme ohjeita tilanteisiin, joissa aikuinen pyytää tai lähettää alastonkuvia.

Nuori saa jakaa toiselle nuorelle alastonkuvan itsestään. Annamme ohjeita myös tällaisiin tilanteisiin.

Mun keho mun rajat – Opas nuorille selkokielellä

Lataa tiedosto