23 results - showing 1 - 23
Kamerakynätyöskentelyä (Kuva: Ismo Kiesiläinen)
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated January 15, 2018 2735   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Elokuva
  • Itseilmaisu
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Lähiympäristö
  • Lyhytelokuva
  • Medialukutaidot
  • Mediavälineet
  • Monilukutaito
  • Video
  • Kamerakynä
Lataa aineisto
Videokuvaaminen koulussa on hauskaa mutta joskus aikaa vievää ja monimutkaista. Kamerakynän pedagogiikassa kameraa käytetään helpommin – kuin kynää. Elokuvaprojektien sijaan tehdään pieniä kuvaustehtäviä, joilla suunnataan oppilaan ajattelua, toimintaa ja vuorovaikutusta. Videoita ei tarvitse editoida eikä välttämättä edes siirtää, vaan ne voidaan katsoa suoraan mobiililaitteen ruudulta pienissä ryhmissä. Nopea tehtävä...
Alkuperäiskuva cc @ Reginald Pentinio, kuvaa muokattu rajaamalla ja lisäämällä piirroskuva
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated May 10, 2017 6492   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Medialukutaidot
  • Mediataidot
  • Monilukutaito
  • Näyttely
  • Sosiaalinen media
Feikkireissu on projekti, jossa suunnitellaan ja toteutetaan pienryhmissä mahdollisimman uskottavia lomakuvia ja -videoita lähtemättä oikeasti matkalle. Illuusio matkasta voidaan toteuttaa esimerkiksi kuvankäsittelyllä, erilaisilla trikeillä tai käyttämällä eri maiden kulttureille tyypillistä rekvisiittaa ja äänimaisemaa. Tarkoituksena on herätellä ihmisten kriittistä medialukutaitoa ja muistuttaa siitä, että kaikki mitä netissä...
PVF 2017
 
3.0 (1)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 16, 2017 4493   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Asenteet ja arvot
  • Empatia
  • Globaalikasvatus
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Medialukutaidot
  • Näyttely
  • Politiikka
  • Taidenäyttely
  • Valokuva
Lataa aineisto
Ruoka ei ole vain yksinkertainen perustarvike, jolla nälkä tyydytetään. Poliittisen valokuvan festivaali esittää kuvia, jotka nostavat esiin ruoan poliittisia, yhteiskunnallisia ja ekologisia ulottuvuuksia. Ruokateollisuuden ympäristövaikutukset, ilmastonmuutos ja toisaalta nälkä, siirtolaisuus ja sodat kytkeytyvät yhteen. Ruoan tuotannon ja kulutuksen ilmastovaikutukset ovat maailmanlaajuisesti suunnilleen yhtä suuret kuin asumisen ja liikenteen. Samalla...
Kuvituskuvia mediakasvatuksen tueksi. Kuvat on tehnyt Janne Kukkonen.
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated November 23, 2017 7372   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Arki
  • Globaalikasvatus
  • Internet
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Kuvitus
  • Medialukutaidot
  • Mediataide
  • Mediavälineet
  • Pelaaminen
  • Sarjakuva
  • Taide
  • Valokuva
  • Visuaalisuus
Lataa aineisto
Kansallinen audiovisuaalinen instituutti on tilannut kymmeniä kuvituskuvia mediankäytöstä mediakasvattajien työn tueksi. Kuvia saa käyttää vapaasti (myös kaupalliseen toimintaan), liittämällä kuvien yhteyteen maininnan Kuva: Mediataitokoulu.fi tai Piirroskuvat: Mediataitokoulu.fi. Kuvia voi käyttää esimerkiksi julisteissa, esityksissä, verkkosivujen artikkelien kuvituksena ja sosiaalisessa mediassa. Lataa kuvat (32 Mb ZIP...
Aikamatkaajat
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated January 30, 2017 9941   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Internet
  • Itseilmaisu
  • Journalismi
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Lähiympäristö
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Mediakulttuurin muutos
  • Medialukutaidot
  • Mediataidot
  • Mediateksti
  • Mediavälineet
  • Monilukutaito
  • Näyttely
  • Osallistuminen
  • Taide
  • Taidenäyttely
Lataa aineisto
Muistatko miltä lapsuutesi maisemat näyttivät? Miltä samat paikat näyttävät nyt? Mitä kaikkea on ajan saatossa muuttunut ja millaisen ympäristön jätämme tuleville sukupolville? Mediataitoviikon Suomi 100 -materiaalissa tarkastellaan paikan ja ajan muutosta. Ihmisten elinympäristö muuttuu jatkuvasti, ja media tarjoaa erilaisia mahdollisuuksia tämän kehityskulun ymmärtämiseen. Aikamatkaajat-materiaali liikkuu menneisyyden,...
Ruohonjuurisarjakuvalla monilukutaitoa
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated September 07, 2016 4432   0   1   0   1  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Globaalikasvatus
  • Itseilmaisu
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Lukutaito
  • Monilukutaito
  • Sarjakuva
  • Tarinankerronta
  • Vuorovaikutustaidot
Ruohonjuurisarjakuva on tarina, joka kerrotaan visuaalisesti yleensä neljän ruudun avulla. Ruohonjuurisarjakuvan alkuperäinen tarkoitus on ollut tiedonvälittäminen esimerkiksi yhteisöissä, joissa monilla ei ole lukutaitoa. Siksi sarjakuvaa on hyödynnetty muun muassa kehitysyhteistyössä. Ruohonjuurisarjakuvan on kehittänyt Leif Packalén 1990-luvulla. Lukukeskus kokosi vuonna 2015 Nenäpäivän kunniaksi tietopaketin 10...
maailmanpiiri.png
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated December 04, 2015 1882   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Digitarina
  • Itseilmaisu
  • Kokemukset
  • Kuvakerronta
  • Mediataidot
Lataa aineisto
Maailmanpiiri on työpaja, jossa maahanmuuttajataustaiset nuoret voivat kirjoittaa, kuvata, äänittää ja piirtää oman digitaalisen tarinansa. Digitarinan tekemisen avulla nuori voi rakentaa ja vahvistaa identiteettiään omista lähtökohdistaan. Tarkoituksena on työstää matkaa kahden erilaisen maan ja kulttuurin välillä mielikuvituksen keinoin. Mediakasvatuskeskus Metkan tuottama Maailmanpiiri –oppimateriaali on suunniteltu maahanmuuttajien...
Miten tutkin.png
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated December 04, 2015 2144   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Oma tuottaminen ja käyttötaidot
Avainsanat
  • Itseilmaisu
  • Kuvakerronta
  • Mediataide
  • Mediataidot
  • Taide
Lataa aineisto
Av-arkin tuottama Miten tutkin? – opetuspaketti koostuu kirjallisesta opetus- ja taustamateriaalista sekä Mediataide kasvattaa! -palvelussa katsottavista videoista. Opas antaa avaimia mediataiteen valjastamiseksi osaksi kokonaisvaltaista oppimisprosessia ja keinoksi tutkia ympäröivää maailmaa sekä sen ilmiöitä. Opas sisältää viisi mediateosta ja teoksiin liittyviä tehtäviä, jotka kannustavat tutkimiseen taiteen keinoin....
Ateneum.png
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated June 16, 2016 2159   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Dokumentti
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Medialukutaidot
  • Näyttely
  • Taidenäyttely
  • Valokuva
Lataa aineisto
Ateneumin tuottama opetusmateriaali tutustuttaa Henri Cartier-Bressonin valokuviin ja auttaa pohtimaan valokuvaukseen liittyviä kysymyksiä tehtävien ja oman tuottamisen kautta. Mikä on valokuva? Mikä on valokuvan suhde tämän päivän uutiskuviin? Mikä on kuvan vaikutus ja merkitys mediassa? Katsommeko samaa kuvaa? Aineisto sisältää taustatietoa valokuvaajasta ja valokuvauksesta, 20 vinkkitehtävää...
rolle-passi2-435x306.jpg
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated June 16, 2016 2946   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Aikakauslehti
  • Itseilmaisu
  • Journalismi
  • Kuvakerronta
  • Medialukutaidot
  • Sarjakuva
  • Uutiset
Lataa aineisto
Sanomalehtien Liiton alakoululaisille suunnatuissa verkkolukupasseissa on hauskoja sanomalehtiin liittyviä tehtäviä. Passeja voi hyödyntää sekä koulujen että toimitusten mediakasvatustyössä.  Puppe -passi 1.-2. –luokkalaisille Turre -passi 3.-4. –luokkalaisille Rolle -passi 5.-6.–luokkalaisille
Kuvia sinusta ja minusta
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated May 17, 2016 5755   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Itseilmaisu
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Mediataidot
  • Tekijänoikeudet
  • Tillgänglig på svenska
  • Tunteet
  • Yksityisyys
Lataa aineisto
Kuvia sinusta ja minusta – materiaalissa käsitellään lasten ja nuorten kuvaamiskulttuuria, kuvien ja kuvaamisen merkitystä itseilmaisun välineenä, kuvakerronnan keinoja sekä kuvien verkkojulkaisemisessa ja -jakamisessa huomioitavia seikkoja, kuten toisten oikeuksien huomioimista, yksityisyyden suojaa sekä tekijänoikeuksia. Materiaali on suunnattu sosiaalisen median käyttöä aloittelevien lasten ja nuorten kanssa työskenteleville...
Musta on siistii.png
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated June 16, 2016 1921   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Elokuva
  • Ikärajat
  • Keskustelu
  • Kuvakerronta
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Mediakulttuurin muutos
  • Tehokeinot
  • Tunteet
  • Väkivalta
Lataa aineisto
Taikalamppu -verkoston tuottama "Musta on siistii kun luut murskaantuu" –menetelmäopas pyrkii herättämään keskustelua mediakulttuurin väkivaltaisista esityksistä ja avaamaan niiden merkityksiä. Oppaan avulla voi harjoittaa kriittistä ja visuaalista kuvanlukutaitoa sekä käsitellä ja pohtia mediaväkivaltaa. Mitä on mediaväkivalta ja miksi ihmiset haluavat katsoa väkivaltaa mediassa? Miten mediakulttuuri vaikuttaa omiin ajatuksiin ja...
Koulukino.jpg
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated September 30, 2015 1729   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Asenteet ja arvot
  • Elokuva
  • Kokemukset
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Medialukutaidot
  • Median välittämät mies- ja naiskuvat
  • Taide
  • Tarinankerronta
  • Tunteet
  • Visuaalisuus
Lataa aineisto
Koulukinon sivuilta löytyy oppimateriaaleja elokuvien katselun, analysoinnin ja elokuvakasvatustyön tueksi.Tavoitteena on tuoda koululaiset elokuvateatterielämyksen äärelle ja opettajat käsittelemään nähtyä jälkikäteen yhdessä oppilaiden kanssa. Materiaaleja on tarjolla monista elokuvateatterilevityksessä olevista elokuvista erilaisille luokka-asteille alkuopetuksesta toisen asteen oppilaitoksiin. Oppimateriaalejen avulla elokuvaa voidaan hyödyntää oppiaineiden opetuksessa, erilasiten teemojen käsittelyssä...
Pekka ja Pätkä
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 20, 2015 1569   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Elokuva
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Medialukutaidot
  • Tarinankerronta
Lataa aineisto
Elokuvapolku on Kansallisen audiovisuaalisen instituutin nettipalvelu kouluille, oppilaitoksille, opettajille ja elokuvakasvattajille. Se tukee kouluissa tehtävää elokuva- ja taidekasvatuskasvatustyötä tarjoamalla ilmaisia elokuvanäytteitä opetuskäyttöön. Näytteiden avulla voidaan havainnollistaa elokuvan perustekniikoita ja avata sitä, miten audiovisuaalisin keinoin välitetään katsojille tunnelmia ja kokemuksia. Elokuvapolku tutustuttaa myös suomalaisen elokuvan historiaan ja hahmoihin. ...
MIKÄ-ON-TOTTA.jpg
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated September 30, 2015 2108   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
Avainsanat
  • Ääni
  • Asenteet ja arvot
  • Draama
  • Itseilmaisu
  • Kuvakerronta
  • Mediataide
  • Mediataidot
  • Taide
  • Tarinankerronta
  • Tehokeinot
  • Tunteet
  • Visuaalisuus
  • Kollaasi
  • Dubbaus
  • Tasa-arvo
Lataa aineisto
AV-arkin tuottama Mikä on totta? -opetuspaketti koostuu kirjallisesta opetusmateriaalista sekä kotimaisten mediataiteilijoiden videoteoksista. Julkaisun artikkelit taustoittavat aihetta opettajille, kasvattajille ja vanhemmille. Tehtävät ja esimerkkiteokset kannustavat pohtimaan ja kyseenalaistamaan audiovisuaalista kerrontaa sekä luomaan omia tarinoita yhdessä lasten kanssa. Lapset näkevät paljon mainoksia – halusivat aikuiset sitä tai...
kuka_kertoo.jpg
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated September 30, 2015 1838   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Oma tuottaminen ja käyttötaidot
Avainsanat
  • Dokumentti
  • Draama
  • Elokuva
  • Itseilmaisu
  • Keskustelu
  • Kuvakerronta
  • Mediataide
  • Taide
  • Tunteet
Lataa aineisto
AV-arkin tuottama Kuka kertoo? -opetuspaketti keskittyy mediataiteeseen ja audiovisuaaliseen tarinankerrontaan kirjallisen opetusmateriaalin, esimerkkiteosten ja tehtävien kautta. Opetusmateriaali soveltuu käytettäväksi eri ikäisten oppilaiden kanssa ja on jaettu kolmeen osaan: klassiseen tarinankerrontaan, dokumentaariseen elokuvaan ja kokeelliseen elokuvaan. Opetuspaketin kaikki osiot sisältävät teosesimerkkejä ja harjoituksia, jotka tukevat oman mediatuotannon...
MITÄ-KUULUU.jpg
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated September 30, 2015 1634   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
Avainsanat
  • Ääni
  • Draama
  • Elokuva
  • Itseilmaisu
  • Kuvakerronta
  • Mediataide
  • Mediataidot
  • Osallistuminen
  • Taide
  • Tarinankerronta
  • Tunteet
  • Visuaalisuus
Lataa aineisto
AV-arkin tuottama Mitä kuuluu? -opetuspaketti koostuu kirjallisesta opetusmateriaalista ja kotimaisten mediataiteilijoiden teosesimerkeistä. Opetuspaketin avulla tarkastellaan erityisesti äänen merkitystä osana audiovisuaalista kerrontaa. Lähtökohtana on, että audiovisuaalinen kerronta herättää tunteita, vaikuttaa niihin ja auttaa käsittelemään niitä. Opetuspaketti soveltuu käytettäväksi eri ikäisten oppilaiden kanssa ja on jaettu kolmeen osaan....
kansikuvakone.jpg
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated September 30, 2015 1828   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Oma tuottaminen ja käyttötaidot
Avainsanat
  • Aikakauslehti
  • Itseilmaisu
  • Journalismi
  • Kansi
  • Kuvakerronta
  • Taitto
  • Tehokeinot
  • Tekijänoikeudet
  • Visuaalisuus
Lataa aineisto
Aikakausmedian Kansikuvakone on verkko-ohjelma, jolla voi itse suunnitella aikakauslehden kansia. Lehden logon voi valitan oikeiden aikakauslehtien logoista tai vaihtoehtoisesti suunnitella kannen omalle lehdelle. Kuvan kanteen voi tuoda omista tiedostoista tai käyttää Kansikuvakoneen kuvapankkia. Kansikuvakone on helppokäyttöinen työkalu, jonka avulla esimerkiksi tekijänoikeusasioiden oppiminen on hauskaa. ...
lehtiretket.jpg
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated September 29, 2015 1959   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Mainonta
  • Mediataidot
  • Sarjakuva
  • Ympäristö
  • Tunteet
  • Kieli
  • Itseilmaisu
  • Median välittämät mies- ja naiskuvat
  • Kuvakerronta
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Vuorovaikutustaidot
  • Medialukutaidot
Lataa aineisto
Aikakausmedian Omppu -oravan ja Jätski- jäniksen Lehtiretket on varhaiskasvattajille suunnattu materiaali, joka johdattaa päiväkoti-ikäiset lapset kymmenelle erilaiselle lehtiretkelle. Lehtiretket ovat lyhyitä teemoitettuja mediakasvatustuokioita varhaiskasvatukseen. Jokainen lehtiretki sisältää lapsen ja aikuisen välistä keskustelua, konkreettisen aikakausilehtitehtävän sekä leikki-idean aiheen jatkokäsittelyä varten.
Abstraktien asioiden valokuvaaminen
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 12, 2015 2274   0   0   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Itseilmaisu
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Taide
  • Visuaalisuus
Tehtävän tavoitteena on kehittää visuaalista lukutaitoa sekä valokuvaamisen käyttötaitoja oman tekemisen ja hahmottamisen kautta. Tehtävän vaikeustasoa ja haastavuutta voidaan säädellä ikä- tai kokemustasosta riippuen kuvausaiheiden valinnan mukaan. Abstrakteja kuvausaiheita miettiessä osallistuja pääsee pohtimaan syvällisemmin kuvauskohteita ja aiheeseen liittyvää symboliikkaa. Toiminta Anna osallistujille jokin...
Oma esittelevä video
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 12, 2015 2129   0   0   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Itseilmaisu
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Mediataidot
  • Video
Lataa aineisto
Tehtävässä tuotetaan omia esitteleviä videoita joko videopostauksen tai videotutoriaalin muodossa. Tehtävä on jatkoa Esittelevät videot tutuksi –tehtävälle. Videot laajentavat ilmaisutapojen kirjoa esimerkiksi koulussa tai harrastusten parissa. Lisäksi vertaisten ohjaamiseen suunnatut videotutoriaalit kannustavat vastavuoroiseen oppimiseen. Kaiken kaikkiaan oman tuottamisen kautta avautuvat paremmin niin esteettiset, käytännölliset kuin sisällöllisetkin ulottuvuudet videoilmaisusta. Tehtävä...
Oma ympäristö paremmaksi -digitarina
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 12, 2015 1896   0   0   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
Avainsanat
  • Ääni
  • Digitarina
  • Itseilmaisu
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Monilukutaito
  • Vaikuttaminen
  • Ympäristö
Tehtävässä tarkastellaan omaa lähiympäristöä vaikuttamisen ja kehittämisen näkökulmista. Vaikuttamiseen pyrkivä toiminta esitetään mediavälitteisesti. Tehtävä alkaa ympäristöön tutustumisella, jolloin osallistujat miettivät kohteen, jota voisi parantaa tai jossa olisi jotain kehitettävää. Osallistujat voivat pohtia seuraavia kysymyksiä: mitä kehitettävää kohteessa olisi? millä keinoin...
Mediatervehdys-workshop
 
0.0 (0)
Tehtävä G Guest Updated October 12, 2015 1690   0   0   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Oma tuottaminen ja käyttötaidot
Avainsanat
  • BYOD
  • Itseilmaisu
  • Kuvakerronta
  • Vuorovaikutustaidot
Mediaa voi hyödyntää monin eri tavoin vuorovaikutuksessa. Tehtävässä osallistujat pääsevät tekemään mediatervehdyksen tutulleen. Workshop on ajankohtainen juhlapyhien lähestyessä. Ajatuksena on tehdä perinteinen tervehdys, esimerkiksi juhlapäivän toivotus tai muu tervehdys erilaisin mediavälinein. Tehtävässä hyödynnetään osallistujien tuomia omia mediavälineitä. Lapset voivat vanhempiensa kanssa tehdä mediatervehdyksen valokuvin, videoin...
23 results - showing 1 - 23